Integraties
Verstuur en ontvang documenten makkelijk vanuit Documentenbox
Als ondernemer weet jij als geen ander dat accountants regelmatig bestanden opvraagt of met je deelt. Het is vaak een zoektoch de juiste documenten te vinden, en dit op een voor jou fijne manier te delen. Vanuit je eigen Documentenbox omgeving kun je nu heel eenvoudig veilig documenten delen met, en ontvangen van, je accountant.
Wat houdt de koppeling tussen Qwoater en Documentenbox in?
Door de koppeling ontvang en verstuur je eenvoudig documenten met je accountant. Jij beheert zelf wie toegang krijgt tot welke documenten. Bovendien worden de documenten die je accountant met je deelt in een herkenbare map gezet. Uiteraard krijg je hier altijd bericht van.
Veilig werknemerdossiers overdragen aan vertrekkende medewerkers
Het is vanuit Qwoater mogelijk om veilig en gecontroleerd HR-dossiers over te dragen van vertrekkende medewerkers. Deze medewerker wordt zelf eigenaar van de documenten vanuit een veilig documentenbox-account. Dit met een paar eenvoudige klikken en zonder gebruik van e-mail. Wel zo makkelijk voor HR dienstverleners
Wanneer kan ik vanuit Documentenbox bestanden delen met mijn accountant?
Om de documenten met je accountant uit te kunnen wisselen moet je accountant Qwoater gebruiken. Veel accountants maken hier al gebruik van. In dat geval is het eenvoudig om een koppeling te maken. Het enige wat je hoeft te doen is een account aan te maken voor Documentenbox en de koppeling bij je accountant verifiëren.
De voordelen van deze koppeling
- Makkelijk documenten delen en ontvangen vanuit je eigen omgeving
- Beheer zelf met wie je welke documenten deelt
- Je krijgt altijd melding als er documenten met je wordt gedeeld
- Altijd overzicht in je documenten
Wil je meer weten, of direct aan de slag met Documentenbox?
Neem dan gerust contact met ons op.